גישור

גישור בסכסוכי עבודה / במרחב הארגוני

ייעוץ וגישור במצבי קונפליקט
במסגרת העבודה של הפרט

קיום פגישת אבחון וייעוץ ראשונית, בירור באשר לסוגיות המחלוקת וקיום גישור לפתרונן.

ייעוץ לארגונים

אבחון וייעוץ במצבים של דינמיקות קונפליקטואליות בארגונים ובמסגרות עבודה.

קורסים והדרכות

קורסים והדרכות לעבודה פורמליות וא-פורמליות וארגונים.

גישור במרחב הביתי

גישור לגירושין

ליווי זוגות בבניית הסכם גירושין ותכנון המערכת המשפחתית העתידית לאחר הפרידה. הגישור כולל עיסוק בכל הסוגיות הכרוכות בהסכם הגירושין: מזונות, חלוקת נכסים ואיזון משאבים, חלוקת זמני השהות עם הילדים, הסדרת ההורות במגוון אירועי חיים והתאמה למסגרת המשפחתית הייחודית.

ייעוץ וליווי זוגות במצבי משבר לשיפור במערכת היחסים ויצירת שלום בית

איך להתמודד עם קונפליקטים במערכת היחסים הזוגית, מתן כלים, ייעוץ והכוונה בתהליך פרטני תוך שימוש בכלי גישור ויישוב סכסוכים להשגת טרנספורמציה חיובית ביחסים.

ייעוץ והכוונת הורים לשכלול יכולת ההתמודדות עם מצבי קונפליקט של הילדים

איך לסייע לילדים להתמודד עם קשיים חברתיים: דחייה חברתית, בדידות, והימנעות חברתית באמצעות מתן כלים ומיומנויות גישוריות ופתרונות פרקטיים מעולם הגישור.
שיפור כישורי התקשורת של הילדים, ניהול רגשות וחשיבה יצירתית.

סדנאות וקורסים

סדנת חיים מגושרים

אם אתם מרגישים שמיומנויות וכלים לפתרון קונפליקטים יכולים לשפר את היכולת שלכם לנהל תקשורת טובה ולמקסם הישגים במגוון תחומי חיים – הסדנה הזאת היא בשבילכם!

הסדנה עוסקת במיומנויות גישור ומו"מ הרלוונטיים לארבעה תחומי חיים מרכזיים: משפחה, זוגיות, עבודה וצרכנות.

הסדנה בת 4 מפגשים בני 3 שעות (12 שעות אקדמיות) ומיועדת לאנשים השואפים לשפר את יכולתם להתמודד עם קונפליקטים ולשפר את יכולות השת"פ שלהם במגוון תחומי חיים.

קורס מיומנויות גישור ומו"מ בארגונים

מנהלים בארגונים מציפים את סוגיית הקונפליקטים במרחב העבודה כאחד מהקשיים המשמעותיים ביותר אשר פוגעים באפקטיביות הארגונית, גוזלים זמן עבודה, מפרים את ההרמוניה במשרד ויוצרים תסכול בקרב חברי צוות.
אבל בעיני התסכול הזה הוא לא גזירת גורל, כי עם קצת הכוונה וידע אפשר להפוך גם את המרחב הארגוני לנעים ופרודוקטיבי.
יש ארגונים שכבר מבינים את זה.
קורס מיומנויות גישור ומו"מ לארגונים מיועד במיוחד לשם כך.

8 מפגשים במסגרתם נלמדים יסודות הגישור והמו"מ, פרקטיקות מובילות ליצירת שיתופי פעולה, לשיפור היחסים במקום העבודה, שכלול מיומנויות הקשבה, הסברה וכישורי פתרון קונפליקטים בהתאמה למרחב הארגוני.

קורס הורות מגשרת

קורס הורות מגשרת מתקיים בשני ערוצים:
האחד, מיועד לאנשי מקצוע – מנחים, מדריכי/ות הורים, מטפלים/ות ומגשרים/ות המעוניינים להרחיב את סל הכלים שלהם ולצרף לרזומה שלהם הכשרה המשלבת כלים ומיומנויות של גישור המותאמים לסביבה הביתית-משפחתית.
השני, מיועד להורים המעוניינים לשפר את היכולת שלהם להתמודד עם קונפליקטים במשפחה ולהעשיר את סל הכלים ההורי שלהם במיומנויות גישור ומו"מ מקצועיות.

הקורס כולל 6 מפגשים. במסגרתם נלמד להתגבר על קונפליקטים באמצעות שיטות, מיומנויות וכישורי גישור הרלוונטיים לסביבה המשפחתית -ביתית. נעסוק במיומנויות תקשורת מתקדמות עם הילדים ולשימוש של הילדים עם האחים ובני הבית. נלמד מודלי הוגנות מתאימים ואת הדרך לפיתוח שיח דיאלוגי בסביבה הביתית. נעסוק בשאלה כיצד מתמודדים עם עולמם הדיגיטלי-חברתי של הילדים ונדבר על זוגיות בתא המשפחתי.